Úvodné slovo autorky

Ahoj!
Moje meno je rainorchid a týmto ťa chcem privítať na jednom z najlepších literárnych blogov na serveri!
Neveríš mi? Vyber si rubriku podľa chuti a niečo si prečítaj.

Môj blog má divné meno? Prečo som ho nazvala moje-farby? Lebo ide o "ucelovací" blog, ktorý má spojiť všetko, čo som doteraz napísala, pričom si nájde miesto i pre moju novú tvorbu. Budú tu teda upravené staré články a hlavne dopíšem moje šuplíkové diela! No a keďže som už pár blogov vystriedala, ukázala som sa akoby v rôznych farbách, tak odtiaľ ten názov! Áno, toto znie mierne divne, ale keď to prekusneš, neoľutuješ.

Tak zatiaľ sa maj pekne a maj na pamäti, že všetky tu uvedené texty sú môj výtvor a vzťahujú sa na ne autorské práva. 


--------------------------------------------
P.S.: Už istú dobu žijem v Česku a je možné, že v dielach nájdeš nejaký mix slovenčiny a češtiny, budem teda vďačná, ak ma na prípadné chyby upozorníš v komentároch - ďakujem, že mi pomáhaš robiť túto stránku lepšou.

P.S.2: V prípade, že objavíš češtinu v priamej reči postáv - je to schválne.


Komentáre

Zverejnenie komentára