O čom je príbeh "DRAČIA PERLA" ?

Ukážka:
„Za týmto svetom, ktorý poznáš, sa nachádza veľa ďalších. V tom, ktorý je najbližšie, vládnu štyri kmene dračích potomkov. Vládcovia čerpajú moc priamo zo svojich praotcov, drakov, ktorí už nemajú hmotné telá. Vďaka sabotáži, bola prerušená ceremónia predania sily Zeleného draka. Preto, aby jeho moc nepadla do nesprávnych rúk, Zelený drak uložil svoju silu do dračej perly a preniesol ju do tohto sveta, do tohto draka.“

Monika na neho len s údivom hľadela, vôbec si neuvedomovala, že to myslí vážne. Prišlo jej to, ako nejaká rozprávka, možno nejaký nový reklamný ťah, ktorý použije pre svoju reštauráciu, ale potom jej venoval hlboký pohľad. Bol hypnotizujúci a po chvíli si s desom uvedomila, že sa nedokáže pohnúť.
„Prišiel som sem, aby som vybral osobu z toho sveta, ktorá mi pomôže preniesť moc Zeleného draka späť. Mal to byť Jacky a nie ty. Ale pre nejaký, mne neznámy dôvod, sa perla ukázala len tebe,“ pomaly k nej podišiel.

Upútavka:
Začiatok septembrového skúškového výrazne zmenil Monikin život, keď do nej vstúpila ohromná moc Zeleného draka. Túto magickú silu chcelo získať veľa tvorov zo sveta za tým naším, ale pre ňu to predstavovalo len nechcenú komplikáciu pri náročnom štúdiu v Prahe.

Na to, aby sa jej zbavila, musí prejsť do druhého sveta, nájsť právoplatného dediča a to ešte predtým, než sa k nej dostanú nebezpečné, po moci prahnúce, tvory...

Podarí sa Monike získať späť svoj život? A dostane sa moc Zeleného draka do tých správnych rúk?

Nové kapitoly k jej príbehu pribúdajú väčšinou každý týždeň. Prvá kapitola.



Poznámka k obrázkom:
Draka na obrázku som vlastnoručne nakreslila na papier a následne preniesla do programu gimp-2.8, kde som ho rôzne poupravovala do podoby, ktorú vidíte v tomto článku.

Niečo k vzniku príbehu:
Príbeh DRAČIA PERLA som vytvorila ako akúsi fantasy-alternatívnu realitu môjho 2. ročníka stráveného na Karlovke v Prahe.
Postavy z "nášho sveta" sú inšpirované skutočnými osobami v mojom živote, pričom som zachovala aj ich prvé mená (aby si so mnou mohli tento príbeh užívať). Akurát hlavná postava, ktorá predstavuje mňa, (ale predsa si nie sme úplne podobné), má meno pozmenené. Dúfam, že sa príbeh zapáči a prosím o komentáre!

Komentáre

  1. Veľa takéhoto fantasy nečítam, ale všetko je v živote po prvý raz, tak prečo nie. Rozhodne a pustím do čítania a budem ti poctivo komentovať časti. (Niekedy to možno bude moc.. ale Sayurka už je taká)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. [1]: Ty jo, kukám, že si sa naozaj pustila do čítania, potešila si ma a dlhé komentáre mám rada.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. [2]: no samozrejme, ja som vášniví čitateľ (sem.tam kritik, ale ja chcem aby z nás všetkých boli spisovatelia, tak to vždy mierim dobre!)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. [3]: No hej, nemôžem ich popisovať ako monštrá... Lucia sa už takto chytá za hlavu, že som ju využila ako postavu

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára