Editované kapitoly - DRAČIA PERLA

Moji milí čitatelia,
nastala chvíľa EDITÁCIE príbehu Dračia perla do knižnej podoby.

Podľa toho, ako sa mi podarilo upraviť prvú kapitolu - kde som toho fákt veľa doplnila 😇 tak som sa rozhodla vám sem dať tento článok, ktorý budem republikovať, v prípade, keď sa na zoznam upravených kapitol pridajú nejaké nové (aby ste nemuseli samy stolkovať, či som zmenila staré kapitoly).

Takže ak máte chuť, tuto je zoznam (pozor, bude ako obsah v knižnej podobe - teda veľa častí sa pospája!)

Kapitola I - Únos (časť 1, časť 2)
Kapitola II - Kliatba (časť 1, časť 2, časť 3)
Kapitola III - Schopnosti (časť 1, časť 2, časť 3)
Kapitola IV - Zvláštny chlapec (časť 1, časť 2, časť 3)
Kapitola V - Výcvik (časť 1)
Kapitola VI - Rande (časť 1, časť 2, časť 3)
Kapitola VII - V dedine Zeleného draka (časť 1, časť 2, časť 3, časť 4)
Kapitola VIII - Labyrint (časť 1, časť 2, časť 3)
Kapitola IX - Renove spomienky (časť 1, časť 2)
Kapitola X - V Severnom kmeni (časť 1, časť 2, časť 3)
Kapitola XI - V lese Niú (časť 1, časť 2)
Kapitola XII - Boh Hourénov (časť 1, časť 2, časť 3)
Kapitola XIII - Loren (časť 1, časť 2)
Kapitola XIV - Oly a Nina (časť 1, časť 2)
Kapitola XV - Cesta na hrad (časť 1, časť 2, časť 3)
Kapitola XVI - Oči v stenách (časť 1, časť 2, časť 3, časť 4)
Kapitola XVII - Útek (časť 1, časť 2, časť 3, časť 4, časť 5, časť 6, časť 7)
Kapitola XVIII - Sestry plameňa (časť 1, časť 2)
Kapitola XIX - Saurova duša (časť 1, časť 2, časť 3)
Kapitola XX - Horké slzy
Kapitola XXI - Zvitok
Kapitola XXII - Ilúzia
Kapitola XXIII - Predanie sily

Pre posledné 4 kapitoly si stiahnite knihu TU.

Komentáre